KRIST KRALJ






ISUS KRIST JE KRALJ. 
Mi vjerujemo da je Isus Bog. Vjerujemo da je On jedini Bog, a ne jedan od bogova. 
Sinkretizam želi sve religije izjednačiti. 
Ima nešto privlačno u tom sinkretizmu. 
No ne daje ljudima zadovoljstvo, jer svaka religija želi da se njena učenja shvate ozbiljno, a ne tek kao neka pričica. 

Prihvaćajući sinkretizam omalovažava se ISTINA.
A što je istina?
 Ne može biti istina da je 2+2=4 i da je 2+2=5…
 Ili je ISUS BOG ili nije. Mi vjerujemo da je Bog…

Mi kršćani vjerujemo da je Isus - Bog. istina je da - je ili da nije. Mi vjerujemo da ISUS JEST BOG, da je Kralj cijelog svemira i to slavimo na svetkovinu Krista Kralja. 

Vjerujemo, dakle, da Isus nije jedan od Bogova nego je jedan jedini, pravi Bog. Druga Božanska osoba Presvetog Trojstva. 

U našoj vjeri postoje stvari koje su od Boga objavljene, a koje ne možemo do kraja razumjeti. Prihvaćamo ih vjerom. Kako je Isus činio čudesa, kako je na posljetku uskrsnuo od mrtvih - mi to ne znamo  ali vjerujemo da je. Kako je začet po Duhu Svetom - ne znamo, ali vjerujemo da je. kako je Bog Presveto Trojstvo - ne znamo, ali vjerujemo. Bog daleko nadilazi naš mali ljudski razum. No, Bog nam o sebi daje onoliko znanja koliko je potrebno za naše spasenje. 

I ne moramo razumjeti sve i ako je naša vjera i razumna. kako je Bog prisutan u pričesti. Moramo prihvatiti da je Bog to objavio i da ne moramo sve razumjeti. Mi vjerujemo da su se u Njemu ispunila sva proroštva iz Starog zavjeta, da je on Alfa i Omega, početak i svršetak. 

Naša vjera je da je Isus Spasitelj svih ljudi, ali možda mi u to baš i ne vjerujemo. Ako mislimo da je kršćanstvo - istina na nas, ali ne mora biti istina za neke druge: muslimane, hinduiste i druge, ako mislimo da smo mi našli svoj put, a oni su našli neki svoj put, ali takvo razmišljanje je krivo.

To bi bilo kao da kažemo - Isus je umro za nas, ali ne i za druge. Zamislimo - da netko pronađe neko veliko blago i da to želi sačuvati samo za sebe - to sigurno ne bi bilo u redu. Tako i ovo. Vjera u Isusa je ogromno blago koje nemamo pravo sačuvati samo za sebe. Ali mi kršćani često se ponašamo tako nekako - mlako. Vjerujemo da je Isus Kralj, ali nismo sigurni da je On Kralj sviju. I na sakramentu krizme Duh Sveti nas osposobljuje da svoju vjeru svjedočimo drugima. 

Pitanje je kako se mi odnosimo prema tom Daru Duha Svetoga. Shvaćamo li ozbiljno svoje kršćansko poslanje. Shvaćamo li ozbiljno da je Isus Krist - kralj?