ISUS PROPOVIJEDA

 (samo tri godine/33)

Začuo se glas s neba: "Ovo je Sin moj ljubljeni, u Njemu mi sva milina" ISUS JE SIN BOŽJI, ... BOG.... DRUGA OSOBA PRESVETOGA TROJSTVA...

Isus je rekao da je došao radi grešnika. "Ne treba zdravima liječnik, nego bolesnima!"... Isus je dobri Pastir... On traži one izgubljeni, koji su odlutali od Boga... Raduje se svakoj osobi koja se vrati Bogu od kojeg je i potekao... 

Isus otkriva TKO JE ON ZAPRAVO... On je onaj SPASITELJ kojeg su navijestili proroci, da će jednom doći... On je bio prije nego je Abraham bio... On je vječan... On nije kao drugi učitelji... on je biše od učitelja... On je Bog sam koji radi nas htjede postati jedan od nas, da nas spasi... 30 godina je živio skrovito, ponizno... Učite od mene jer sam krotka i ponizna srca...  

On je rekao da je On Put... da je On Istina... da je On Život... 
Rekao je da je On Pastir dobri, da je Kruh s neba, da je živio i prije nego se Abraham rodio...da je zapravo ODUVIJEK... VJEČAN... BOG...

Učio je svoje učenike (i nas) da molimo Boga: Oče naš... Ni u jednoj drugoj religiji ljudi ne zovu Boga ocem... Bog je blizak Bog i želi da to svi ljudi znaju... Došao je radi sviju... i mi smo oni koji im to trebamo reći... ako možemo...

Govorio je o Kraljevstvu Nebeskom... da smo stvoreni za to da jednom dođemo k Bogu, svom Ocu, nismo stvoreni da ostanemo na ovoj zemlji... iako nam on želi pomagati i na ovoj zemlji, za ono što nam treba, za kruh naš svagdanji...

On je govorio da trebamo biti kao djeca... ponizni... da bi mogli ući u Kraljevstvo Božje...

On je svoje riječi potvrdio i mnogim čudima... ozdravljenja, sile nad prirodom (hodao po vodi, stišavao oluju na moru..) uskrisavao mrtve... Pogotovo time što je i on sam jednom - USKRSNUO DA VIŠE NIKADA NE UMRE... i nama je obećao da će Uskrsnuti...i da će on opet jednom doći - u slavi...i svi će znati da je On Bog... Pred njim ćemo vidjeti cijeli svoj život...

On nam je pokazao da trebamo voljeti BOGA I BLIŽNJEGA, ali i sam nam je ostavi primjer kako se služi. Iako Bog svojim je učenicima oprao noge... To se zove - poniznost.