Draga djeco, sretan vam početak nove školske godine!



Ali, reći ćete, kako sretan početak - kad se ne možemo ni družiti normalno, ni igrati, moramo maske nositi, moramo paziti na rastojanje jedni od drugih… ?!

Je li moguće da je ta korona baš toliko opasna?
Pa čini se da i nije, ali nam žele prikazati kao da je. Zašto? Ne znam.
Nije li čudno da postoje i epidemiolozi koji se ne slažu sa strogim mjerama, već dapače, preporučuju da se ponašamo normalno?
Nije li čudno da se stalno naglašava velika brojka oboljelih, a da u postocima to najčešće ne znači ni 1% smrtnosti?
Nije li čudno da se toj „veeelikoj brojci“ (od o,6% smrtnosti) dodaju i oni koji su umrli od drugih bolesti, a ne od korone? Također i oni čiji test je „lažno pozitivan“.
Nije li čudno da se Afrika proglašava nazadnom, a u afričkoj Tanzaniji nema širenja Covida. Tamošnji predsjednik je pozvao vjernike na molitvu i oni su molili, a korona se ne širi…
Nije li čudno da je neka bolest proglašena tako opasna, a morate se testirati da biste znali da imate tu bolest?
Nije li čudno da živimo u slobodnoj zemlji, a ipak smo i u školi postali kao neki robovi?!
U sklopu novih mjera nemamo sada učionicu za vjeronauk, ni onih klupa složenih u krug, ni one plakate na zidovima, nego ste sada svaki u svojoj učionici, svaki na svom mjestu od počeka do kraja nastave. Nema čak ni izlaženja na odmor, na igru i druženje.
Iskreno, žao mi je da se tako mora zbog tako strogih mjera.
Žao mi je djetinjstva bez slobodne igre. Žao mi je da jedni druge gledate kao „opasnost za život“ umjesto da se radujete životu.
Na kraju krajeva, mi nemamo samo tijelo, nego i dušu. I naš život se ne smije svesti samo na strahovanje od smrti, jer Isus nas uči da je smrt samo prijelaz u vječnost. On je rekao: Ja sam (Put, Istina i) Život. Tko vjeruje u mene, ako i umre živjet će.“
A što ako baš ja budem među onih 0,6% koji će umrijeti od korone?
Ima jedan zanimljiv video gdje autor na šaljiv način objašnjava kako je vožnja velika opasnost za život i da je najbolje ne sjedati za volan jer je danas na cesti poginulo …. Toliko i toliko i ljudi…
Što bi nam Isus poručio? Zar nam ne bi rekao: „Ne brinite tjeskobno?!“
Tjeskoba i strah nisu ono što Bog želi.


Na početku nastave obično govorimo o zajedništvu. 
Na donjim fotografijama je fotograf A. Gašpar zabilježio jedan primjer zajedništva. 
Zbog strogih korona-mjera djeca će se, na žalost, 
ustručavati pokazati drugom djetetu gestu ljubavi i prijateljstva. 

Nadajmo se svi zajedno da će stroge mjere biti ublažene.