Život u kršćanskoj obitelji




U ovo izvanredno vrijeme kad smo svi najviše u kući sa obitelji, 
dobro je zahvaliti Bogu što imamo svoju obitelj, svoju kršćansku obitelj, 
truditi se da budemo više zahvalni i više od pomoći svojoj obitelji.
 Ne možemo činiti velike stvari, ali možemo činiti male stvari s ljubavlju, 
(kako je govorila sveta Mala Terezija) i uvijek možemo moliti za svoju obitelj. 

MOLITVA DJECE ZA RODITELJE
(Iz  molitvenika: Srce Isusovo, spasenje naše)
Gospodine Bože, ti si mi zapovijedio da svoje starije slušam, poštujem i volim. Ti si mi svečano obećao i vječno blaženstvo ako ispunjam svoju dužnost prema roditeljima. Molim te daj mi milost da uzmognem svoje roditelje uvijek voljeti i poštivati kako treba i tako izvršavati  njihove opomene i zapovijedi kao da mi Ti sam to zapovijedaš. Udijeli mi milost da ih od srca volim i da tu ljubav pokažem svojim djelima: da im u njihovim potrebama rado pomognem, te im tako uzvratim za svu ljubav koju su mi iskazali od prvoga časa moga života. Oče nebeski, daj mi milost da svoje dužnosti prema roditeljima savjesno izvršavam i da se jednom zajedno s njima kod tebe veselim, u vijeke vjekova. Amen.