Od uskrsnuća do uzašašća (Isusova ukazanja)

Isus je ustanovio Crkvu. Crkva koja postoji od Isusova vremena do danas, Crkva koju je htio Isus, a ne neki običan čovjek, zove se Katolička Crkva. 

Preko Crkve Bog nam želi davati svoje darove tj. milosti koje su nam potrebne da bi jednom došli u raj. Isus se poslije svoga uskrsnuća ukazivao svojim učenicima 40 dana. 

Onda je uzašao na nebo. Taj dan zovemo Uzašašće. 

On je obećao da će zauvijek biti s nama. 


...

UKAZANJA ISUSOVA UČENICIMA: 

- NA PUTU U EMAUS (dvojici učenika koji su bili tužni... )

- Na Uskrsno jutro ukazao se Mariji Magdaleni (ni ona ga nije odmah prepoznala)

- Ukazao se Petru i Ivanu 

- Ukazao se učenicima koji su se skrivali u strahu da ne bi bili uhvaćeni, a među njima nije bilo Tome - rekao je da neće vjerovati dok ne vidi

- Isus se ukazuje ponovo kad je Toma bio tu (Gospodin moj i Bog moj!) 

- iz evanđelja: 

Ukazanje učenicima



19I uvečer toga istog dana, prvog u tjednu, dok su učenici u strahu od Židova bili zatvorili vrata, dođe Isus, stane u sredinu i reče im: »Mir vama!«

20To rekavši, pokaza im svoje ruke i bok. I obradovaše se učenici vidjevši Gospodina.

21Isus im stoga ponovno reče: »Mir vama!Kao što mene posla Otaci ja šaljem vas.« 

22To rekavši, dahne u njih i kaže im: »Primite Duha Svetoga.

23Kojima otpustite grijehe,otpuštaju im se;kojima zadržite,zadržani su im.«

Ukazanje u nazočnosti Tominoj

24Ali Toma zvani Blizanac, jedan od dvanaestorice, ne bijaše s njima kad dođe Isus.

25Govorili su mu dakle drugi učenici: »Vidjeli smo Gospodina!« On im odvrati: »Ako ne vidim na njegovim rukama biljeg čavala i ne stavim svoj prst u mjesto čavala, ako ne stavim svoju ruku u njegov bok, neću vjerovati.«

26I nakon osam dana bijahu njegovi učenici opet unutra, a s njima i Toma. Vrata bijahu zatvorena, a Isus dođe, stade u sredinu i reče: »Mir vama!«

27Zatim će Tomi: »Prinesi prst ovamo i pogledaj mi ruke! Prinesi ruku i stavi je u moj bok i ne budi nevjeran nego vjeran.«

28Odgovori mu Toma: »Gospodin moj i Bog moj!«

29Reče mu Isus: »Budući da si me vidio, povjerovao si. Blaženi koji ne vidješe, a vjeruju!« 

video

***************************************************

- Ukazuje se Petru i pita ga voli li ga i to tri puta ga pita - jer ga je Petar tri puta zatajio

- Ukazuje se učenicima na obali mora i jede s  njima ribu... 

- Isus se ukazivao i kasnije: Npr. Pavlu koji je bio progonitelj, pa je postao Isusov veliki apostol koji je širio radosnu vijest o Isusu... 

- Kroz cijelu prošlost od Isusa do naših vremena postoje sveci kojima se Isus ukazao...

DRUGA UKAZANJA

- Npr. sveta Katarina Sijenska - kad je imala samo 6 godina vidjela je Isusa na nebu, kako sjedi na prijestolju... 


- BLAGO ONIMA KOJI NE VIDE A VJERUJU!